Ucho
Politický thriller, jehož tvůrci se u nás v 60. letech jako jediní odhodlali ke kritice nejvyššího stranického aparátu. Napínavé odhalování praktik mocenského boje se zde propojuje s psychologickým dramatem ústřední manželské dvojice, umocněným herectvím Jiřiny Bohdalové a Radoslava Brzobohatého.