Polednice
Eliška se s dcerou Anetkou stěhuje do manželovy rodné vesničky. Něco je ale v nepořádku a stejně jako stoupá rtuť na teploměru, roste i Eliščino napětí. Strach je všudypřítomný a přízraky volně přecházejí mezi snem a realitou všedního dne. Polednice je atmosférickým hororem i psychologickým dramatem, zručně si pohrávajícím s divákovými smysly.
Eliška se s dcerkou Anetkou uprostřed neobvykle teplého léta stěhuje do manželovy rodné vesničky. Jejich návrat provází tajemství, které, zdá se, znají všichni kromě Karolínky. Vedro začíná být k nevydržení, napětí roste a holčička začíná tušit, že je něco v nepořádku. Máma ale na otázky odpovídá čím dál méně a více se u toho zlobí. Přízraky útočí a je jedno, zda jsou skutečné, nebo ne. Boj s nimi je náročný a s nejistým výsledkem. Celovečerní debut Jiřího Sádka je atmosférickým hororem i psychologickým dramatem. Zručně si pohrává s pouze tušeným zlem, které se nám dlouho schovává na samém okraji zorného pole. Hranice mezi světem nočních můr a realitou všedního dne je ve filmu stejně rozechvělá jako vzduch nad rozžhaveným asfaltem. V hlavních rolích excelují Anna Geislerová a Daniela Kolářová, jejíž postava místní podivínky Anežky Mrázové sugestivně ztělesňuje vše, čeho jsme se kdy báli při čtení Erbenovy Polednice.