LoveTrue
Netrpělivě očekávané druhé dílo, s nímž izraelská režisérka přichází pět let po svém úspěšném debutu Bombay Beach, se pokouší nalézt podstatu něčeho tak obecného, jako je emoce lásky. Dokumentární esej proplétá tři skutečné životní příběhy a poukazuje na naivitu představ o existenci „opravdového“, bolestí nezatíženého milostného citu.
Izraelská režisérka, jejíž celovečerní dokumentární debut Bombay Beach se dočkal jedinečného úspěchu, přichází po pěti letech s netrpělivě očekávaným druhým dílem, filmovou esejí ukazující naivitu představ o existenci něčeho tak efemérního, jako je „opravdová“, bolestí nezatížená láska. Svými osobními příběhy nás provázejí tři hrdinové: aljašská striptérka Blake, na Havaji svobodomyslně vyrůstající Willie a o svém žalu zpívající Newyorčanka Victory. Nekonvenční tvar mísí autentický materiál z přítomnosti protagonistů, stylizované scény hledící do jejich mnohdy neradostné minulosti a sekvence ohledávající možné budoucí trajektorie jejich životů. Film, který se možná vzpouzí racionálnímu diváckému pohledu, dokáže v ostrých zákrutech vytyčené emocionální dráhy nalézt podstatu něčeho tak obecného, jako je emoce lásky, jejíž jemné odstíny pomáhá prokreslit americký hudebník Flying Lotus, autor hypnotického soundtracku.