Pořád spolu
Chris už nemůže dál. Spolužáci ho šikanují, holky na něj kašlou, s matkou si nerozumí. Když ho napadne tlupa cizích kluků a nečekaně najde zastání u neznámého mladého muže, rád se s ním vydá na cestu. Po úplně nových zážitcích Chris zjistí, že Bobby ho možná potřebuje víc, než se zdálo.
Dospívající Chris nikomu nepřeloží stéblo křížem, a přece má problémy se světem: spolužáci se mu posmívají, děvčatům se zdá tlustý, doma s matkou si také moc nerozumí. Když ho ještě k tomu večer na ulici přepadne parta kluků a dočká se pomoci od neznámého člověka, který kvůli tomu zastaví a vystoupí z auta, nevychází Chris z údivu. Tím spíš, že ten neznámý se s ním dá do řeči a chlapcova zjevná rozpačitá bezbrannost ho přiměje, aby ho pozval na projíždku nočním městem. Při zastávkách na rozmanitých party a v různých podnicích, kde jeho průvodce evidentně dobře znají, je Chris okouzlen Bobbyho suverenitou a bezprostředností ve styku s lidmi, které potkávají. Patří mezi ně také trochu zvláštní Olivia, za jejímž chováním vytuší Chris něco, co před ním jeho ochránce tají. Když na to přijde, dochází mu, že s Bobbym není všechno tak, jak se chtěl Chrisovi jevit. Role obou se postupně vyměňují a Chris začíná lépe rozumět sám sobě, aniž přestane Bobbyho chápat a mít ho rád.