Pod tlakem
Georgovi v životě nic nechybí, alespoň na první pohled. Má krásnou přítelkyni, zajímavou práci a v okolí je vždycky dost přátel, se kterými se dá propít noc. Pod povrchem tohoto uklizeného světa se ale ukrývá něco sebedestruktivního, s čím je potřeba se vypořádat, a je jen na Georgovi, jakou cestu z životní krize zvolí.
Georgovi zdánlivě nic nechybí. Má milující přítelkyni, jeho kariéra architekta je na vzestupu a v okolí je vždy dost přátel, se kterými se dá propít noc. Všechno má však jedno velké „ale”. George by se vlastně rád podíval i po jiných dívkách, jednu zajímavou a krásnou koneckonců potkal na poslední party. Práce by byla bezchybná, pokud by se hrozivou rychlostí neblížily termíny a uzávěrky, a celkově vzato už ani večírky nejsou to, co bývaly. Kocovina je čím dál tím horší, následky ničivější a pracovní den po noci strávené v klubu nebývá nejproduktivnější. Nástrahy všední existence na George útočí ze všech možných stran a jejich přehlížení přestává být vhodným řešením. Mladý muž musí najít cestu ze sebezničující spirály sám. Rumunská režisérka Catrinel Dănăiață zachycuje ve svém celovečerním debutu generaci současných třicátníků bojujících se zdánlivě banálními a povrchními problémy, které je sice neohrožují na životě, ale dokážou jim ho pořádně zkomplikovat.