Café Society
Bobby je zakřiknutý mladík, který zamíří do Hollywoodu poznat svět, což ho stojí srdce i nevinnost. Poučen nástrahami života se vrací do New Yorku, kde se stává žoviálním světákem v čele nechvalně proslulého podniku. Allenova tradičně vybroušená retro výprava do lesku a hříšnosti třicátých let.
Bobby opouští zázemí věčně rozhádané židovské rodinky a míří do Hollywoodu poznat svět. Okouzlen oslnivým leskem filmových hvězd a především sličností sekretářky Vonnie, zakouší okamžiky závratného štěstí i trpkého zklamání. Se zlomeným srdcem, ale i nově nabytou protřelostí se vrací do rodného New Yorku, kde stane v čele podniku proslulého jak svou vybraností, tak hříšností. A když už se zdá, že se život daří, osud znovu zamíchá kartami. Zlatou éru Hollywoodu a rozkvětu newyorské mafie zhmotňuje objektiv famózního Vittoria Storara v plastický labyrint přepychových apartmá a výhružně ztemnělých zákoutí. Proměna Jesse Eisenberga z neurotického poskoka v žoviálního světáka umožňuje Allenovi předestřít v tradičním rámci milostných pletich rozháraných hrdinů, kteří doplácejí na škodolibé hříčky osudu, něžně nostalgický i hluboce lidský příběh nenaplnitelné lásky se vším, co k režisérovi patří: skvělou hudbou, vybroušenými bonmoty a pohromami, před nimiž není úniku.