Já, hrdina
Hideo Suzuki měl kdysi velké sny o tom, že bude slavným autorem komiksů, místo toho otročí jako pomocný kreslíř v malém vydavatelství. Vše se změní ve chvíli, kdy Tokio ovládne neznámý virus a jeho obyvatelé se změní na zombie. Neprůbojný Hideo tak bude muset vzít život do vlastních rukou a stát se hrdinou.
Hideovi je přes třicet a stále je jen pomocným komiksovým kreslířem. Jeho dívka po letech čekání na lepší život ztrácí trpělivost a vyhodí ho z bytu. Při pokusu o usmíření se pak mění na zombie, stejně jako většina Tokia. Hideo opouští město a vydává se na cestu za zbytky civilizace. Jediným společníkem je mu sportovní brokovnice a později i dívka Hiromi, kterou si Hideo zamane uchránit. Když společně objeví komunitu přeživších, opevněnou na střeše obchodního centra, zjistí, že i zde vládne právo silnějšího. I tváří v tvář zombie apokalypse ale Hideo odmítá rezignovat na pravidla civilizace a pouští se do osamělého boje za záchranu Hiromi. Nejdříve ale bude muset najít odvahu a vlastní sebevědomí… Žánrově vytříbený snímek, natočený na motivy stejnojmenné manga série Kenga Hanazawy, je tak především inteligentní komedií o nesmělých kreslířích, zombie sportovcích a nesnadných morálních volbách.