Věž
1. srpna 1966, horký letní den v texaském hlavním městě Austinu. Neznámý střelec zabírá horní podlaží hodinové věže na univerzitním kampusu a začíná pálit po kolemjdoucích. Výtečnou rotoskopickou animací ozvláštněná rekonstrukce přibližuje průběh vůbec prvního medializovaného školního masakru ve Spojených státech.