Na hraně
Fikretin život je odmala podbarven hlukem aut, která s neměnnou pravidelností křižují dálnici pod okny bytu, kde vyrůstala a kde nyní žije s manželem Halilem. Na první pohled monotónní rachot pro ni má ale zvláštní význam. Jeden zvuk motoru je totiž jiný a značí radostnou událost – Halil se vrací domů z cest. V jednu chvíli ale začne být čekání na toto znamení až příliš dlouhé a mladá žena se začíná obávat nejhoršího. Dny nejistoty jsou odpočítávány hlasitým silničním metronomem a rodiče ani kamarádka ho nedokážou přehlušit. Fikret se ztrácí nejdříve v prázdném bytě, pak i ve vlastních vzpomínkách a představách, kterými si snaží zpřítomnit manžela, nebo alespoň šťastné dětství. Celovečerní debut turecké režisérské dvojice zachycuje stesk po milované osobě netypicky, o to však naléhavěji. Filmovou hudbu nahrazuje drásající a neustále se opakující zvuk motorů, rozléhající se bytem, jenž je vynalézavě pojat coby labyrint důležitých okamžiků jednoho lidského života.