Otcova křídla
Ibrahim pracuje jako dělník na stavbě věžáků s luxusními byty a z nepravidelných výplat živí svou rodinu, žijící u příbuzných mimo město. Nečekaná diagnostika rakoviny plic však otřese jeho životem a připraví ho o jistotu i té nejbližší budoucnosti. Když se tedy začne proslýchat, že stavební společnost tučně odškodnila rodinu po dělníkovi, jenž tragickým pracovním neštěstím přišel při práci o život, začne se Ibrahim uchylovat k troufalé myšlence. Výjimečně vyspělý režijní debut líčí nebezpečnost systému, jenž nutí dělníky obětovat svůj život zájmům ekonomického rozvoje, a ukazuje vnitřní sílu jedince, který se rozhoduje, zda přinést oběť pro svou rodinu. Ve světě plném snů a přání, kde budoucnost může být i lukrativní komoditou, ukazuje důstojnost muže, jemuž žádná naděje do budoucnosti nezbyla.