Čtvrté místo
Fanouškům titulu Whiplash budou možná povědomé šrámy na těle a na duši, které v případě jihokorejského snímku Čtvrté místo uštědřuje mladičkému závodnímu plavci jeho trenér a matka, toužící po medaili. Režisér ve svém poeticky vyprávěném dramatu odsuzuje skrytý sadismus a psychotickou atmosféru, jež jsou průvodními znaky kultury stavějící na soutěživosti. Právě tyto podmínky ničí talenty, protože dětem upírají možnost věnovat se něčemu čistě pro radost (není náhodou, že film spolufinancovala Korejská národní komise pro lidská práva). Film podkopává platnost frází typu „není vítězství bez bolesti“, jaké s přitakáním této „pravdě“ zaznívají v populárních korejských sportovních snímcích King-kong-eul deul-da a Uri saengae choego-ui sungan. Jung Ji-woo předvádí, jak si trenér Kim Gwang-su (Park Hae-jun) vybíjí frustrace z vlastního neúspěchu na mladém adeptovi, čímž jen znovu roztáčí koloběh násilí a šikany. Vzhledem k asijskému kultu výkonnosti je to vysoce naléhavé téma.