Nová kůže
Mnoho let nikdo netušil, co se s devítiletým Gabrielem po záhadné nehodě v horách stalo. Po letech se náhle nyní už dospívající teenager objevuje, aniž by si však cokoli pamatoval. Jde o návrat skutečného syna pátrajícího po své identitě, nebo je to strategický kalkul podvodníka?
Do malého městečka na kraji španělských Pyrenejí se vrací sedmnáctiletý Gabriel, kterého většina obyvatel včetně vlastní matky už dávno měla za mrtvého. Před osmi lety totiž záhadně zmizel z místa tragické nehody, při které zemřel jeho otec, a od té doby ho nikdo neviděl. Navrátivší se ztracený syn nicméně trpí rozsáhlou amnézií a z minulosti si vybavuje pouze nepatrné střípky. Jeho pátrání po vlastní identitě a hledání ztracených vazeb mezi ním a matkou však okolí vede k úvahám, zda je opravdu tím, za koho se vydává, nebo jestli jde o podvodníka, který vše předstírá. Brilantně vystavěný snímek nezůstává pouze v rovině thrilleru, který by se soustředil na zodpovězení této otázky, ale nabízí také mimořádně precizní ponor do životů jednotlivých obyvatel maloměsta, v jejichž pavučině osudů představuje Gabrielův návrat nečekaný katalyzátor.