Říkali mi Džigu
Itálie má konečně svého superhrdinu a jeho schopnost prokládat hrdinské skutky společenskou kritikou je nekonečná. Dokonale zábavný, překvapivě naléhavý a odvážný film Gabriela Mainettiho představuje smolařského zloděje, který ve stylu filmu Toxic Avenger zcela náhodou získá nadpřirozené schopnosti (spadne do sudu s radioaktivním odpadem). Díky traumatizované ženě, která je o něm přesvědčena, že je japonský komiksový hrdina Kotecu Džigu, se stane lidumilem. Mainetti je sice debutantem, ale ve filmu není ani stopy po začátečnictví, jeho styl i realizace si zaslouží nejvyšší známku stejně jako skromné, nicméně dobře zvládnuté vizuální efekty. Toto dílo patří k novému a osobitému žánru evropského superhrdinského filmu, který si kreativně pohrává se stále omílanými schématy, přetrvávajícími v americké produkci, a jejich prostřednictvím se vyslovuje k sociálním a politickým neduhům Itálie.