V malé vesničce v odlehlé části Afghánistánu žije komunita obyvatel podle vlastních přísných pravidel a zákonů. Mladá talentovaná režisérka, ovlivněna vlastní zkušeností, s citlivostí přibližuje život ve zdánlivě vzdáleném cípu světa. Její celovečerní debut byl uveden na letošním MFF v Cannes v sekci Quinzaine des Réalisateurs.
Malá vesnička v izolované části Afghánistánu je svět sám pro sebe. Děti pastevců si přivlastňují okolní hory, a i když dospělí nejsou nablízku, vědí, jak se chovat a jaká pravidla dodržovat. Dívky si nehrají s chlapci, kteří se naopak cvičí ve střelbě prakem, aby dokázali zahnat vlky. Děvčata si hrají na dohodnutou svatbu a všichni svorně klevetí a probírají nejnovější události, které se ve vesnici odehrály. V pomalém rytmu plynoucí snímek natočila mladá talentovaná režisérka s obrovskou citlivostí, jež prozrazuje vlastní sedmiletou zkušenost ze života v odlehlé afghánské komunitě. Aniž by hodnotila či kritizovala, dovolí divákovi díky živým dialogům a autentickým dětským hrdinům prožít několik dní v zapadlém koutě světa. Svérázní lidé, kteří ho obývají, s námi mají i přes zdánlivou odlišnost společného mnohem více, než bychom si dokázali připustit. Snímek byl s úspěchem uveden na letošním MFF v Cannes.