Třicátá léta, Korea pod nadvládou Japonska. Mladá kapsářka je najata, aby sloužila u bohaté paní, s úkolem přesvědčit ji ke sňatku s cílevědomým podvodníkem a obrat ji tak o její bohaté dědictví. Plán vychází do té doby, než mezi ženami vzplanou vášnivé city. Nový počin vizionářského režiséra Old Boye soutěžil letos v Cannes o Zlatou palmu.
Dobové drama zasazené do třicátých let dvacátého století, během nichž Korea spadala pod koloniální nadvládu Japonska. Prohnaný podvodník vydávající se za japonského hraběte nastrčí do honosného sídla bohaté japonské paní Hideko korejskou kapsářku Sookee, která jí má sloužit jako služebná. Ta má postupně připravit půdu pro jeho plán vylákat paní domu z bezpečného zázemí sídla a mimo dosah jejího ochranitelského strýce, svést ji, a jen co ji prohlásí za šílenou, všechen její majetek zpeněžit. Ambiciózní podfuk však nepočítá s tím, že by mezi Sookee a Hideko mohla vzplát nečekaná vášeň. Snímek proslulého korejského režiséra se zakládá na románu Zlodějka Sarah Watersové, který byl zařazen do užšího výběru na Man Bookerovu cenu. Rafinovanost zápletky literární předlohy je zde doplněna o promyšlený, vtahující filmový styl a excelující herecké představitele ústřední trojice. V hlavních rolích se představí Kim Min-hee, Ha Jung-woo a Kim Tae-ri.