Nedotknutelní
Zámožný kvadruplegik Philippe (François Cluzet) pořádá ve svém honosném zámku konkurz na nového osobního asistenta. Co se ale stane, když se sobě vlastní lhostejností odmítne několik kvalifikovaných ošetřovatelů a lukrativní místo překvapivě svěří žoviálnímu Drissovi (Omar Sy), chlapíkovi z předměstí, který od něj chtěl jen razítko pro pracák? Zprvu vše napovídá tomu, že vznikne vysoce třaskavá směs; seriózně vystupující milovník vážné hudby, který si potrpí na luxusní auta i obleky, se přece jen nachází na úplně opačném pólu společnosti než nekorektně vtipkující mladík, právě propuštěný po šestiměsíčním pobytu z vězení, kde bylo na etiketu dbáno jen stěží. Živelná komedie, jeden z divácky nejúspěšnějších francouzských filmů posledních let, však ukazuje, že spojení melancholického multimilionáře a extrovertního výtržníka může dávat větší smysl, než se mohlo zpočátku zdát.