Šílenství
V Istanbulu se stupňuje teroristické násilí a místní autority se rozhodnou vytvořit podzemní síť informátorů. Kadirovi je po dvaceti letech strávených ve vězení zkrácen trest výměnou za práci sběrače odpadků, jenž ve skutečnosti pátrá po ukrytých výbušninách. Společně s bratrem, který je radnicí pověřen odstřelovat toulavé psy, se zaplétá do státem posvěceného systému násilí, jehož tlak u obou mužů vyvolává horečnaté paranoické záchvaty. Rozpad vzájemného vztahu a důvěry má destruktivní následky. Výbušnou směs psychologického thrilleru a metaforické společenské fresky umocňuje dusivá atmosféra politického chaosu bezmála apokalyptického rozměru, ale také citová zranitelnost postav, která se stává paradoxním katalyzátorem tragédie. Město, jež svou obranou živí individuální agresi, se v eskalujícím smyslovém nátlaku obrazu a zvuku stává přízračným klaustrofobickým prostorem, z něhož není pro postavy ani diváka úniku.