Aloys
Přísně uzavřený svět soukromého detektiva Aloyse byl povážlivě narušen, když zemřel jeho otec. Ale teprve když mu někdo sebere nejcennější videonahrávky, je jasné, že se nevyhne nutnosti opustit svou ulitu. Tak začíná přesvědčivý celovečerní debut, romance na hranicích mezi realitou a fantazií.
Aloys právě pochoval svého otce, se kterým provozovali detektivní kancelář. Zdá se, že díky životu plnému rutiny se mu se ztrátou daří vyrovnat, dokud vše nenaruší záhadné zmizení jeho nejcennějších kazet a kamery, která sloužila k pracovním i osobním záznamům. Ztrácí dosavadní kontrolu, bude muset opustit svůj pečlivě vybudovaný mikrosvět. Kazety jsou vráceny, ale hra už nemůže přestat. Díky telefonátu mladé ženy Very objevuje Aloys utajený svět fantazie. V telefonních hovorech dvojice uniká mimo realitu na opatrné námluvy. Ale dříve nebo později bude muset Aloys sebrat odvahu a najít skutečnou Veru, která možná není tak nekomplikovaná jako její snová verze. Pečlivě komponované melancholické obrazy na hranici skutečného a neskutečného jsou dotvořeny citlivými výkony představitelů ústřední dvojice (Georg Friedrich, Tilde von Overbecková). Přestože se jedná o celovečerní debut, dílo ukazuje jasnou vizi a zkušenost autora.