Malí muži
Přestože je Jake citlivý introvert, snící o studiu na umělecké škole, a impulzivní Tony se nejraději prohání venku s míčem, vznikne mezi třináctiletými chlapci silné přátelské pouto. Obstojí však ve chvíli, kdy se jejich rodiny rozkmotří? Subtilní snímek o malých věcech, které mají velký význam.
Po smrti dědečka se třináctiletý Jake stěhuje s rodiči do zděděného brooklynského domu. Ještě než si stihne vyndat věci z auta, seznamuje se s temperamentním Tonym, stejně starým synem provozovatelky oděvního obchodu, jenž se nachází v přízemí budovy. Tak rychle, jak se utužuje přátelství mezi spřízněnými chlapci, vyostřuje se vztah mezi jejich rodinami. Zatímco potomci zesnulého majitele požadují zvýšení ceny pronájmu, nájemnice chilského původu si nemůže vzhledem k nezávislé povaze svého podnikání větší finanční výdaje dovolit. Dokáže dětský náhled změnit stanoviska dospělých? Subtilní snímek, který byl uveden na Berlinale či Sundance, vychází z jednoduchého narativního základu, ten však obohacuje o detaily, které mu dodávají na hloubce a upřímnosti. Respektovaný režisér tak opět stvrzuje svou pověst tvůrce schopného dílu vtisknout laskavou lidskou tvář a dokazuje, že jsou to malé věci, které mají na úrovni jedince velký význam.