Zmatené dny
Sedmadvacetiletý Allar si spolu s kamarády život na estonském maloměstě krátí bezcílným poflakováním, popíjením a zběsilými vyjížďkami auty. Když jedna z nich skončí nehodou, Allar se začne zamýšlet nad životem. Cesta k nalezení jeho smyslu však bývá trnitá… Za pomoci výrazné hudební i vizuální složky bere talentovaná debutující režisérka diváka na energickou jízdu divokými devadesátými léty i na cestu tápající myslí.
Je horké léto konce devadesátých let. Allarovi pomalu táhne ke třicítce a život na estonském maloměstě si spolu s kamarády krátí bezcílným poflakováním, pokřikováním na mladé dívky, popíjením na místních večírcích nebo zběsilými vyjížďkami auty. Jedna podobná kratochvíle však skončí nehodou, která vede Allara k sebereflexi a ke snaze začít vést smysluplnější život. Cesta k nalezení smyslu života však bývá trnitá… Za pomoci výrazné hudební i vizuální složky bere debutující estonská režisérka diváka na energickou jízdu divokými devadesátými léty se vším, co k nim patřilo, i na cestu tápající myslí, potýkající se s pocitem životní marnosti. Film, který se po prvním víkendu v estonských kinech stal čtvrtým divácky nejúspěšnějším domácím snímkem za posledních dvacet let, dává tušit, že o talentované režisérce Triin Ruumetové v budoucnosti ještě uslyšíme.