Noční život
Život dobře situovaného manželského páru se v jednom okamžiku radikálně změní. Zatímco manžel je po nehodě, k níž došlo za podivných okolností, v kritickém stavu, jeho žena se snaží pochopit celou situaci a zachránit, co se dá… V sevřeném, komorním dramatu renomovaného slovinského tvůrce exceluje Pia Zemljičová v roli duchapřítomné manželky.
Život dobře situovaného manželského páru, profesorky a veřejně známého advokáta, se během jedné noci tragicky změní. Muž je po nehodě, ke které došlo za podivných okolností, nalezen na ulici v kritickém stavu. Zatímco manžel v nemocnici bojuje o život, pokouší se jeho žena Lea pochopit, co se vlastně stalo, a zachránit, co se dá… Děj sevřeného komorního dramatu, v němž pečlivě odstíněným hereckým výkonem exceluje Pia Zemljičová v roli duchapřítomné manželky, se odehrává během jedné noci ve slovinské metropoli. Renomovaný tvůrce ve svém devátém celovečerním snímku, inspirovaném skutečným případem, plasticky zpracovává vnitřní drama hlavní hrdinky, zároveň se však i v obecnější rovině kriticky zamýšlí nad vlivem společenského mínění a sdělovacích prostředků na naše životy. Spoluautorem propracovaného scénáře, akcentujícího aktuální téma, byl vedle Kozoleho i talentovaný chorvatský režisér a scenárista Ognjen Sviličić (Armin, Taková jsou pravidla).