Francis
Pro devět námezdních dělníků se švédské lesy stávají pastí. Jejich pracovní podmínky jsou nedobré a výdělek jim nezaplatí ani cestu zpět domů do Afriky. Francis má již špatného zacházení dost a pokusí se situaci vyřešit všemi dostupnými způsoby, a to i za cenu ztráty osobní důstojnosti a přátelství svých afrických „bratrů“.
Uprostřed švédských lesů tvrdě pracuje devět afrických mužů, kteří pod vidinou výdělku opustili své rodiny a vydali se za zdánlivě lepší budoucností. Peněz je ale nakonec tak málo, že nestačí ani na cestu zpět domů, a země zaslíbená se pro ně stává pastí. Francis by rád situaci vyřešil po dobrém, ale poté, co je vedením odmítnut, je nucen hledat jiná východiska. Důsledky jeho činů rozehrají v komunitě lesních dělníků mrazivé drama, jehož tématem není nic menšího než boj o zachování osobní důstojnosti či vypořádání se s rasismem a vlastní chamtivostí.