Ani ve snu!
Můžete někoho uvěznit ve snu? Teenagerce Lauře se to teď dost možná podařilo, což není úplně dobré, protože tím vězněm je pohledný parkourista Luky, její nová láska. Sportovní drama nejen pro teenagery je energickou sondou mezi české parkouristy kolem metra Vltavská i výpravou do snového vězení v Normandii.
Můžete někoho uvěznit ve snu? Teenagerce Lauře se to teď dost možná podařilo, z čehož není úplně nadšená, protože tím vězněm je pohledný parkourista Luky, její nová láska. Sportovní drama nejen pro teenagery je příběhem první lásky v městském prostředí současné Prahy a zároveň sondou do komunity parkouristů, jejíž skuteční příslušníci jsou při překonávání překážek vidět na plátně. Neherečkou je přitom i mrštná představitelka Laury Barbora Štikarová. Snímek uvedený na letošním Berlinale fúzuje městskou realitu teenagerů popírajících gravitaci se snovými sekvencemi, do nichž se Laura stále častěji propadá a které umocňují lokace v Normandii. Ani ve snu! tak pokračuje v bohaté tradici české tvorby pro děti a mládež příběhem o křehkosti prvních citů a ukazuje Prahu jako magické noční místo, kde je všechno možné.