Divý kraj
Pracující matka Alejandra žije neuspokojivý život se dvěma syny a hrubým manželem Angelem. Oporou je jí bratr Fabian, ten však stejně jako její manžel chová velké tajemství. Příchod záhadné Veroniky život sourozenců od základu promění a odhalí tužby, které doposavad jejich omezená existence prozkoumat nedovolovala.
Alejandra je pracující matka z malého města, kde žije se svým mužem a dvěma syny. Život ji moc netěší a obzvlášť hrubý manžel Ángel, který se rád napije, jí opakovaně přidělává starosti. Oporou je jí sice bratr Fabián, ani ten však není dvakrát spokojený, navíc stejně jako Ángel chová velké tajemství. Když se však objeví záhadná Verónika, život sourozenců se nezvratně od základu promění. Stejně jako v předchozích filmech i v Divém kraji Amat Escalante přichází s kritikou mexické společnosti, na jejíž opresivní systém hledí zpříma a nikdy nenechá kameru před systematickým násilím, především mizogynií a homofobií, odhlédnout. Do kruté reality plné nespravedlnosti však tentokrát přidává fantazijní prvky, jež rodinné drama posouvají do žánru sci-fi a dovolují ryze filmovými prostředky vyjádřit animalitu a slast, které v realitě znenadání probublávají. Za mrazivý, neklidný film byl Escalante v loňském roce oceněn cenou za režii na MFF v Benátkách.