Hakan se po propuštění z vojenské nemocnice, kde byl hospitalizován následkem traumatu z minulosti, snaží vrátit do normálního života a navázat kontakt s dcerou. Vizuální i zvuková stylizace herecky vyzrálého debutu podtrhuje zraněnost Hakanovy duše i jeho urputnou snahu vymanit se z vnitřního vězení.
Bülent Öztürk (1975) se narodil v malém kurdském městečku Bağlarbaşı na jihu Turecka do rodiny s třinácti dětmi. Coby politický uprchlík opustil zemi a odešel do Antverp. V roce 2011 získal magisterský titul v oboru filmové režie a audiovizuálního umění na bruselské vysoké škole RITS. Natočil dva dokumentární snímky, kriticky zaměřený Zaman Zaman (2010) a poetický dokument Beklemek (2012). Do jeho filmografie patří rovněž dva krátkometrážní snímky: SÎ (Stín, 2016) a Houses with Small Windows (Domy s malými okny, 2013), který získal v roce 2013 cenu za nejlepší evropský krátkometrážní film na MFF v Benátkách a byl také nominován na Evropskou filmovou cenu za nejlepší krátkometrážní film. Modré ticho je jeho celovečerní hraný debut.