Království
Romance bez romantiky. Alejandro je v prvním ročníku, Sofia dokončuje dizertaci. Snímek s chladným realismem a s citem pro detail ukazuje anatomii univerzitního vztahu. Vedle romantické linie, která se nevyhýbá explicitním erotickým scénám, se vine méně nápadná linka generační studie.
Alejandro je v prvním ročníku, Sofia dokončuje svou dizertaci a vlastně nejsou ničím výjimeční. Díky režii a přirozenému hereckému projevu přesto povstávají jako plné, životné postavy, jedineční zástupci svého druhu. Vyprávění s krutou otevřeností, výbornou pozorovací schopností a chladným realismem ukazuje anatomii univerzitního vztahu, lásky dvou mladých lidí. Jak dlouho hrdinové vydrží ve vztahu založeném na sexu? Vyprchají vášně, nebo se objeví nové, možná temnější? Vedle romantické linie, která se nevyhýbá explicitním erotickým scénám, se vine nenápadnější linka společenského pozorování, která ukazuje studenty a studentky jako typy, členy své generace bez konkrétních plánů a bez velkých vyhlídek, odcizené předchozí generaci. Světovou premiéru měl tento snímek v rámci mezinárodní soutěže na festivalu v Buenos Aires (BAFICI).