Instalatér Luboš všechno opraví, jakmile ale dojde na sociální interakce s obyvateli vesnice Tuchlovice, je v koncích. Čtyřicátníka chce také co nejdřív oženit zoufalá matka, pro niž je „mamánek“ už trochu obtíží. Režisér Tomáš Vorel se ve své komedii znovu zaměřuje na mikrokosmos české vesnice.
Luboš Cafourek (Jakub Kohák) je svéráz. I ve svých čtyřiceti letech pořád žije se svojí matkou (Eva Holubová), kterou opouští jen tehdy, když se někomu v okolí rozbije vodovod nebo ucpe odpad. Luboš pracuje jako instalatér, za svoji práci si ale ani nenechá pořádně zaplatit. Matka by ho už ráda viděla z domu, to ale nebude tak jednoduché, neboť Luboš to s ženami vůbec neumí… Režisér Tomáš Vorel se po úspěšných snímcích jako Cesta z města nebo Cesta do lesa opět zaměřuje na mikrokosmos české vesnice, kterou zabydluje více či méně humornými figurkami rázovitých obyvatel. Současný venkov ale zároveň nevidí jako idylické místo, kde se zastavil čas: mezi některými obyvateli bují rasismus a jedna z Lubošových zákaznic čelí násilnickému manželovi. Tomáš Vorel dal titulní rolí příležitost reklamnímu tvůrci a baviči Jakubu Kohákovi, pro nějž je klátivá postava nekňuby s bezbranným pohledem první hlavní filmovou rolí.