Axolotl Overkill
Mifti je teprve šestnáct let, už si je ale vědoma své elektrizující přitažlivosti. Nejen provokativní sexualita, ale i průbojná povaha ji dostávají do společnosti starších lidí, jimž bohémský život a několikadenní večírky nejsou cizí. Poměr se starší ženou i blízký vztah s krásnou herečkou navíc hrdince pořádně zamotají hlavu.
Pokud něco šestnáctiletá Mifti (Jasna Fritzi Bauerová) nenaplňuje, je to představa slušně vychované, spořádané dívky. Matka je po smrti, otec je příliš zaměstnán sám sebou a dva sourozenci, s nimiž Mifti obývá domácnost, nejsou zrovna učebnicové příklady zodpovědnosti a stability. Trávení času s vrstevníky Mifti moc neříká, a proč taky, když má poměr s mnohem starší ženou? Nezřízené životní tempo provokativní dívky ještě více umocní seznámení se spontánní, psychicky labilní herečkou Ophelií (Mavie Hörbigerová), jež Mifti zatáhne do víru několikadenních večírků. Jedná se pouze o etapu hledání, jež je s traumatem dospívající hrdinky spojena, nebo o výraz svébytného naturelu? Kontroverzní obsah režisérčiny románové předlohy, suverénně bourající stereotypy o ženské sexualitě a chování, umocňuje výrazný excesivní styl. Jako se dívka nebojí objevovat a experimentovat, ani film se nebojí vykročit z mezí suše realistického vyprávění, aby divákovi přinesl osvěžující, živelnou podívanou.