Plavčík
Jusuke Mizuhara je mlčenlivý plavčík, trávící monotónní život na severním předměstí Tokia, mezi domovem a osiřelým bazénem. Co se skrývá za neproniknutelnou fasádou mladíka, denně konfrontovaného prostřednictvím zpráv s tragédiemi sužujícími různé kouty světa? Formálně ambiciózní, geometricky přesný film o nevysvětlitelných myšlenkových pochodech, spjatých s japonskou mentalitou.