Skvělá parodie na klasické kovbojky, u níž se prý bláznivě smál i John Ford, mistr tohoto žánru, má mezi českými komediemi zcela ojedinělé postavení. Jiné obvykle zmizí se svou diváckou generací, zatímco Limonádový Joe baví dnes stejně jako kdysi. Můžete se klidně vsadit, že v něm nikdo nenajde ani minutu bez originálního nápadu, vtipné repliky či vynalézavě užitého triku.