Breaking News
Po tragické smrti svého kameramana je televizní reportér Alex pověřen nelehkým úkolem natočit kolegův nekrolog. Sám by potřeboval čas na fyzické i psychické zotavení a vypořádání se s pocitem viny za to, že z incidentu vyvázl živý jen on sám. Místo odpočinku se pouští do pátrání po soukromém životě svého spolupracovníka. Jediný, kdo s ním z rodiny komunikuje, je dcera zesnulého, jejíž vztah k otci byl ale více než komplikovaný. Během tří předvánočních dnů se Alex stává nedobrovolným svědkem dívčina vypořádávání se se ztrátou rodiče a zároveň zjišťuje, že muže, kterého denně vídal v práci, vlastně neznal, ačkoliv byl přesvědčen o opaku. Rumunská režisérka Iulia Rugină ve svém třetím filmu zručně spojuje několik motivů: zkoumání otázky, zda lze opravdu poznat druhého člověka, fascinaci soukromím těch druhých, problematiku vztahu rodičů a dětí i sklon současných médií bulvarizovat lidské osudy.