Francis Lee se ve svém citlivém příběhu milostného vzplanutí mezi anglickým farmářským synkem a rumunským migrantem dokázal vyvarovat předvídatelných klišé, která jsme si zvykli vídat u podobných dramat s tematikou coming-outu. Navíc v době po brexitu je jeho film s proimigrantským podtextem tolik potřebným poselstvím naděje.
Pro případ, že by si snad tento film už svým příběhem o nenadálé lásce mezi dvěma mladými farmáři uprostřed stád ovcí a všeobklopující beznaděje neříkal o srovnání se Zkrocenou horou dostatečně zřetelně, mrkne na vás z plátna jedna přímá citace: záběr pracovní košile na drátěném ramínku, bolestně připomínající nepřítomnost svého majitele. I dvanáct let od svého vzniku tak snímek Anga Leeho potvrzuje, že se stal významným kulturním mezníkem, jsou-li mu skládány takto vřelé pocty. Yorkshirská romance Francise Leeho, vyprávějící o nesmělé lásce anglického farmářského synka Johnnyho a rumunského migranta Gheorgha, přicházejícího na sezonní práce, je naštěstí dostatečně svébytná, aby si to mohla dovolit. Intimita není ničím samozřejmým pro muže vychovaného v domácnosti, kde se veškeré city vyjadřují skrze tvrdou práci; film však namísto omílání otřepaných klišé o venkovské homofobii nachází na těch nejméně očekávaných místech ostrůvky tolerance.