Feministická teroristická skupina se připravuje na revoluci. Pevný řád žen žijících v ústraní kláštera však naruší mladý muž, jehož jedna z dívek ukryje. Kanadský provokatér Bruce LaBruce přichází s radikální utopistickou vizí světa, v němž se snoubí béčková nízkorozpočtová estetika s levicovými ideály.
Mimo dohled lidí, v odlehlém klášteře na venkově, se radikální ženská skupina připravuje na revoluci. Zneužívané i vzdorné dívky, k nimž se život zatím nechoval moc hezky, se pod vedením matky představené (Susanne Sachsseová) chtějí zasadit o nový svět, v němž bude mužská populace zcela vymýcena a ženy se dostanou z područí patriarchátu. Pevný řád teroristické buňky naruší až příchod mladého muže, jenž se na útěku před policií v odlehlém domě za pomoci jedné z dívek ukryje. Zdá se však, že se pod střechou skrývá více tajemství, než ženy doposavad tušily… Nonkonformní kanadský tvůrce přichází s utopistickou vizí, kde se lesbická pornografie stává hlavní propagandistickou zbraní vzdorujících žen. Ač se prvky filmu mohou zdát anachronické – od vedení herců přes béčkovou nízkorozpočtovou estetiku až po levicovou rétoriku –, dohromady vytváří více než dráždivý komentář současného světa. LaBruceův desátý, příznačně subverzní film premiéroval na letošním Berlinale v rámci sekce Panorama.