Ateliér
Mladá žena si přijíždí odpočinout na odlehlý ostrov, kde se má jejím útočištěm stát až utopicky moderní ateliér. Potřebuje jen léčivou samotu a ticho. Pobyt je ale znenadání narušen vetřelcem v podobě umělkyně, jejíž akustická instalace narušuje vše, co sterilně prázdný dům nabízí. Napětí mezi oběma ženami roste a nehybný klid ustupuje vzrůstající frustraci a vzteku. Krásná, divokou přírodou obklopená stavba se stává třetí postavou příběhu – labyrintem, ve kterém se setkávají nejen různé osobnosti, ale i odlišné životní postoje a očekávání.