Mala a Jure žijí v Lublani. Svoji existenci ale vnímají jako dočasnou. Práci i bydlení podřizují vysněnému okamžiku, kdy opustí Slovinsko a vydají se do Německa hledat „něco lepšího“. Mala ale čeká dítě a zdá se, že je čas začít to dočasné považovat za trvalé.
Mala a Jure žijí v Lublani. Ona pracuje v kopírovacím centru. Jen na chvíli, než najde něco lepšího nebo než porodí. Jure je stavební dělník, ale také pouze dočasně, než vydělá nějaké peníze. Spolu bydlí v podkrovní mansardě, ale ani tu nepovažují za svůj domov. Všechno je jen na chvíli, která trvá přesně tak dlouho, než odjedou do vysněného Německa, kde možná najdou „něco lepšího“. Anebo také ne… Režisérka Katarina Morano zastihuje mladý pár v citlivém okamžiku uvědomění, že to dočasné se stává trvalým a možná to není tak špatné.