Padesátiletá Saila se po třídním srazu neprobouzí v dobrém rozpoložení. V posteli jí dělá společnost téměř zapomenutý spolužák, a přestože on si společné ráno spíše užívá, ona by celou záležitost raději vytěsnila. Setkání po letech je prodchnuté nejen humorem a něhou, ale i životním zklamáním a kocovinou nejen morální.
Padesátiletá Saila se probouzí po třídním srazu a zjišťuje, že nejen že není ve své posteli, ale že tu cizí sdílí s téměř zapomenutým spolužákem Esou. Společné ráno přináší mnohé: záblesky nejen z právě proběhlého večírku, ale i z těch, které jsou minulostí již mnoho let. Vzpomínky zpřítomňují dávné emoce, které se prolínají s těmi současnými, obohacenými o životní skepsi a kocovinu. Esa by si dal raději míchaná vajíčka, ale Sailu stále dokola trápí jediná otázka: Je pravda, že čím jsme starší, tím jsme i silnější, nebo se to jen tak říká?