Lammert by ani mouše neublížil. Chová holuby a nic jiného ho nezajímá. Občas vyrazí ven se svou nejlepší kamarádkou Friedou. V městečku Kropsdam vládne klid a mír, avšak pouze do chvíle, než se objeví zástupci elektrárenské společnosti GreenNow. Ta by okolní krajinu ráda obohatila o další větrné turbíny, ale komunitě se nápad nelíbí. Lammert se nešťastnou náhodou stane obětním beránkem celé záležitosti, a to si chtěl dát jen kávu a něco sladkého… Pojďme se společně vypravit tam, kde musí být šťastný každý, i kdyby měly padat hlavy a téct krev.