Pěkně blbě
Rodiče by Kumaila nejraději viděli jako právníka po boku některé z pákistánských dívek, které synovi vytrvale dohazují. Kumail však pracuje jako taxikář, vystupuje v zapadlém chicagském baru jako stand-up komik a randí s mladou Američankou Emily. Dilema, zda dostát tradicím, nebo poslouchat svou intuici a srdce, Kumailovi pořádně zkomplikuje život.
Stejně jako mnoho jiných komiků, i Kumail se snaží opustit malé pódium zapadlého klubu a vystoupit před velkým publikem. Muže, který má v rukávu atraktivní angažmá, se však Kumailovi nedaří zaujmout, jeho nová show o pákistánském původu navíc sklouzává do nezábavného monologu. Šťastným Kumaila nečiní ani rodiče, kteří by syna raději viděli jako právníka po boku některé z pákistánských dívek, které synovi vytrvale dohazují. Vše se zamotá v momentě, kdy se Kumail seznámí s Emily, jež si ho získá svou osobitostí a smyslem pro humor. Dilema, jestli říct rodičům o přítelkyni, která základnímu kritériu nevyhovuje, tak Kumailovi pořádně zkomplikuje život. Manželé a spoluscenáristé snímku Emily V. Gordonová a Kumail Nanjiani do příběhu přenesli zkušenosti z reálného života, dokonalá souhra dvojice tak filmu dodává na autenticitě. Přidáme-li k tomu navíc lehkost a bezprostřednost, s jakou je snímek režírován, příjemná a upřímná komedie, jež nespadne do propasti klišé, je na světě.