Čtrnáctiletý Gaza žije se svým otcem Ahadem na břehu Egejského moře. Inteligentní mladík by rád dál studoval, Ahad ale synovu budoucnost vidí jinak. Zapojí Gazu do svého „podnikání“ – pašování uprchlíků z Blízkého východu. Bravurně zrežírovaná, zneklidňující psychologická studie o přerodu dospívajícího chlapce pod vlivem okolností je i temnou zprávou o současném světě.