V nekonvenčním „hudebním hororu“ bratří Cabanů postavy přemítají nad podstatou umění. Jejich osobní příběhy se ale překrývají i s dějem slavné Mozartovy opery Don Giovanni. Nezařaditelný, klipovou estetikou ovlivněný tvar patří mezi nejosobitější audiovizuální zážitky 90. let.
Co je vlastně podstatou umění? V nekonvenčním „hudebním hororu“ bratří Cabanů proti sobě stojí idealistický mladý režisér a pragmatický ředitel divadla. Jejich spor se týká nové, velmi odvážné inscenace Mozartovy opery Don Giovanni. Roztržku dvou mužů ale ještě přebíjí představitel titulní role a producent v jedné osobě, jenž je fascinován hudebním géniem a chtěl by se mu svým vysokým nasazením vyrovnat. Je však neustále zrazován a pokoušen vlastní touhou po penězích a možností snadnějšího řešení. V ambiciózním, postmoderním snímku se ostře překrývají postavy aktérů s postavami a dějem Mozartovy opery. Vzniká tak nezařaditelný tvar inspirovaný klipovou estetikou, inscenovaný v jediném „divadelním“ prostoru. Příběh o lidech, kteří oslavují úmrtí a hrají Mozarta tak, aby se obracel v hrobě, měl premiéru před 25 lety. V titulní roli se objevil Karel Roden, vedle něj si zahráli Jaroslav Dušek, Chantal Poullain či Daniel Dvořák.