Hříchy lásky
Dramatický příběh úspěšného venkovského herce, jemuž zničí život nové angažmá ve velkém městě a příliš silná láska k mnohem mladší manželce, rovněž herečce. Protože šlo o film němý, nebyl problém s opravdu mezinárodním obsazením. Ve čtyřech hlavních rolích se objevili Čech, Italka, Němec a Francouz.
Dramatický příběh úspěšného venkovského herce, jemuž zničí život nové angažmá ve velkém městě a příliš silná láska k mnohem mladší manželce, rovněž herečce. Protože šlo o film němý, nebyl problém s mezinárodním obsazením. Ve čtyřech hlavních rolích se objevili Čech, Italka, Němec a Francouz. Krásnou Soňu hrála Marcella Albani (1899–1959), jež natočila téměř 50 filmů v rodné Itálii i v cizině. Po nástupu zvuku její popularita upadala a ona se pak věnovala psaní románů. Hlavní představitel Josef Rovenský (1894–1937), herec a režisér, začal po této roli dostávat nabídky na psychologicky náročné postavy i v Německu. Režíroval, do historie vstoupila jeho lyrická Řeka i kvalitní adaptace divadelní hry Maryša. Představitel ředitele, Francouz Gaston Jacquet (1883–1970), si zahrál v 90 filmech. Němec Walter Rilla (1894–1980) byl nejprve novinář a kritik, ale zajímavý vzhled ho přivedl před kameru. Se ženou Židovkou odjel po r. 1933 do Velké Británie. Získal občanství a role, byly to ale často nevalné charaktery v protinacistických dramatech.