Na opuštěné silnici se setkávají dvě ženy provozující nejstarší řemeslo světa. Jejich motivace a zkušenosti jsou ale rozdílné. Jedna již ví, zač je ulice loket, druhá tajemství profesionální prostituce teprve objevuje. Komediálně laděný film představuje ženy, kterým se často vysmíváme, ale málokdy je chápeme.