FUDDY DUDDY
Můžeme na plátně vidět obraz v područí řádu, nebo naopak erupci vizuálního chaosu? Siegfried A. Fruhauf využívá těkající a freneticky se proměňující malbu síta čtvercových polí, která v různých úhlech, velikosti a množství zaplňují prostor obrazu, a dosahuje tak podmanivého a téměř až fyzického zážitku.
Můžeme na plátně vidět obraz v područí řádu, nebo naopak erupci vizuálního chaosu? Siegfried A. Fruhauf využívá těkající a freneticky se proměňující malbu síta čtvercových polí, která v různých úhlech, velikosti a množství zaplňují prostor obrazu. V tomto experimentu, vycházejícím z tradice strukturálního filmu, tvůrce rovněž pracuje s materialitou a prostorem filmu, pro které přestávají být pevné kontury linií dostačující, a dosahuje tak bytostně podmanivého a téměř až fyzického zážitku.