nech ten sen hořet
Takt chaosu či snad skrytý algoritmus roztancovává černobílé částice tvořící šum digitálního obrazu. Skrze ně se materializují tvary, objekty a systémy a všechny se pak opět rozplývají v mumraji částic. Nebo snad ne? Snímek nech ten sen hořet odkrývá nepolapitelnost digitální estetiky moderního světa.