Impassenger
Do šera a mlhy zahalená filmová báseň, odhalující vnitřní svět, niternou snovou krajinu, v níž zaznívá tíseň, odcizení, izolace, touha. Úchvatná poezie spoléhá na nenásilné uchopení, jejímu vnitřnímu kouzlu ale nelze nepodlehnout.