Slepé lásky
Snímek o rozličných podobách lásky mezi nevidomými lidmi, sestavený ze čtyř příběhů, ukazuje, jak bohatý svět si dokážou tito lidé přes svůj handicap vytvořit. Svět, který je mnohdy jasnější a barvitější než ten náš.