Inspirován starou kramářskou písní, natočil Jiří Brdečka morytát o vysloužilci, jehož omylem zabijí vlastní rodiče. Pomocí obrazů Evy Švankmajerové, ploškové techniky, triků, a dokonce i živého herce autor znovu uplatňuje svou zálibu v naivním lidovém kýči.