V kolika letech ještě můžete změnit svůj život? A když se skutečně odhodláte, dovolí vám to vaše okolí? V tragikomedii Bohdana Slámy se šedesátiletá vdova konečně vymaní z vlivu bezohledných synů, aby začala nový život s nonkonformním otužilcem. Každá změna ale něco stojí.
Lze ještě v pokročilém věku vykročit z rutiny a dát životu nový směr? Šedesátileté Haně (Zuzana Kronerová) dá nečekaný impulz setkání s vrstevníkem Broňou (Pavel Nový), jenž ji nadchne pro otužování. To se ale nelíbí Haniným dospělým synům (Václav Neužil a Marek Daniel), kteří obětavou ženu nestoudně využívají. Vidina nového milostného vztahu s nonkonformním otužilcem, jehož na rodinný oběd doprovází slepice Adéla, dá však Haně konečně sílu změnit zavedené pořádky… Režisér Bohdan Sláma novou tragikomedií opouští sociální periferie hrdinů svých předchozích filmů jako Štěstí nebo Čtyři slunce, motivů pošramocených rodinných vazeb, hledání štěstí a lásky a schopnosti sebeproměny se však nevzdává. Režiséra zajímá i vytváření paralelních citových vazeb, neboť rodinné struktury se ve filmu proměňují. Broňa se třeba stane otcovským vzorem pro Hanina introvertního vnuka Ivánka v přesném podání mladého debutanta Daniela Vízka. Při premiérovém uvedení na festivalu v newyorské Tribece získal film cenu za scénář.