V tomto nejnovějším a úžasně vynalézavém kousku od známé dvojice komiků představuje Fiona Gordonová nesmělou knihovnici, která po celé Paříži hledá svou zmizelou tetu Marthu, a Dominique Abel neškodného pobudu, na něhož hrdinka nečekaně narazí, kamkoliv se vrtne. Role Marthy se stala poslední pro legendární herečku Emmanuellu Rivu, hvězdu Hanekeho Lásky.
Jak ví každý, kdo viděl Ledovec nebo Vílu, těžko byste dnes ve filmu hledali dvojici vtipnějších klaunů, než jsou Abel a Gordonová. Dominique Abel je belgický rodák, burleskou vyškolený hadí muž, který si svým nadáním pro pohybovou komedii v ničem nezadá s Chaplinem nebo Keatonem; jeho manželka Fiona Gordonová je zase australská zrzka s profilem jak z Velikonočních ostrovů, vysoká jak Tilda Swintonová a samá ruka samá noha jako Oliva od Pepka námořníka. Ve svém nejnovějším filmu zvou diváky do Paříže, kam ona coby zakřiknutá knihovnice přijíždí z Kanady hledat svou nezvěstnou tetu Marthu (poslední role Emmanuelle Rivy, hvězdy Hanekeho Lásky), zatímco on hraje neškodného pobudu, který se jí na každém kroku plete do cesty. A tak se spouští řetězec komických situací, v němž duo protagonistů putuje z jednoho konce města na druhý (jednou je málem zpopelní na hřbitově Père Lachaise, jindy zas tak tak že nesletí z vrcholu Eiffelovky), a divák zažívá jedny z nejvtipnějších momentů, jež jsou letos v kině k vidění.