Whitney: Být sama sebou
Komplexní životopisný dokument přibližuje úchvatný vzestup a dramatický pád Whitney Houstonové prostřednictvím četných svědectví lidí z blízkého okolí popové ikony i řady dosud nepublikovaných videozáznamů.
Komplexní životopisný dokument přibližuje úchvatný vzestup a dramatický pád Whitney Houstonové prostřednictvím četných svědectví lidí z blízkého okolí popové ikony i řady dosud nepublikovaných videozáznamů. Duo filmařů zachycuje zpěvaččino dětství v rasovými nepokoji sužovaném newjerseyském Newarku, komplikovaný vztah s matkou, legendou amerického gospelu, pro kterou bylo budování a zejména ovlivňování dceřiny kariéry vším, neméně turbulentní destruktivní pouto ke zpěváku Bobbymu Brownovi či fascinující pohled do výsluní i fatálních tenat světa populární hudby. Kuriózní, zejména z pohledu diváka majícího pojem o Whitney Houstonové spíše z filmu Osobní strážce než ze sledování její kariéry, je svědectví jedné z klíčových osob v jejím okolí, skutečného bodyguarda Davida Robertse.